سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال خود را در راه حقوق [دوستان] ببخش و ازآن، به دوستت برسان که بخشش به آزاده، سزاوارتر است . [امام علی علیه السلام]

وحشت‌آفرینی آمریکا از توپخانه موشکی ایران - عاشقم عاشق کربلایم

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team. ©2006
وحشت‌آفرینی آمریکا از توپخانه موشکی ایران(یکشنبه 85 آذر 5 ساعت 12:15 عصر )

در آستانه پایان رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) ?، رسانه‌های آمریکایی تلاش می‌کنند با ایجاد جو منفی و وحشت‌آفرینی، کشورهای منطقه را نسبت به پیشرفت‌های موشکی ایران بدبین کنند.
در همین راستا «واشنگتن‌تایمز» در گزارشی نوشت: رابرت گیتس، وزیر دفاع آینده احتمالی آمریکا که منتظر تصویب سمت خود در کنگره است، با یک مشکل اساسی روبروست که باید توجه خاصی را به آن داشته باشد و آن جدی‌ترین تهدید امنیتی بعد از 11 سپتامبر یعنی سیستم و توپخانه موشکی دور برد ایران است که با توجه به کمک‌های قابل توجه کره شمالی، قدرت رو به رشد و مرگباری پیدا کرده است.

امروزه ایران دارای موشک‌هایی است که آن را قادر کرده توانایی حمله به نیروهای آمریکایی در خلیج فارس و عراق را که حدود 150 هزار نفر هستند، داشته باشد. آنها همچنین توانایی تهدید اهدافی در اسرائیل، اردن، عربستان و ترکیه و حتی قسمت‌هایی از ایتالیا و آلمان را نیز دارا هستند.
با بیشتر روشن شدن این مطلب که در حال حاضر، حداقل آمریکا، اروپا و به طور کلی جامعه بین‌الملل خواستار رویارویی با ایران هستند، ایران بسیار جسورتر و متجاوزتر شده است.

شلیک موشک شهاب 3 در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 2

ایران در رزمایش‌هایی در 9 روز اخیر، موشک‌های شهابی را آزمایش کرد که توانایی هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در خلیج فارس را دارا هستند.
به ادعای این روزنامه آمریکایی، صفوی فرمانده سپاه پاسداران ایران هم در گفت‌وگویی اظهار داشت که چندین نفر را برای انجام عملیات انتحاری در صورتی که ایران مورد حمله قرار بگیرد، آموزش داده‌اند.

اما واقعیت آزار دهنده این است که علاوه بر تلاش این کشور برای دستیابی به سلاح اتمی آنها پیشرفت زیادی را در زمینه توپخانه موشک‌های دوربرد به دست آورده‌اند که خاورمیانه و اروپا را در تیررس قرار داده و تهدید می‌کند.
یکی از این موشک‌ها شهاب 3 و در واقع نسخه ایرانی موشک‌های Nodong است که از کره شمالی به ایران وارد شده است.

شهاب 3 دست کم 800 مایل برد دارد که اسرائیل، مصر، عربستان و اروپای شرقی و روسیه را در تیررس قرار می‌دهد. عده‌ای از کارشناسان معتقدند، این موشک حدود 1200 مایل برد دارد. اما شهاب 3 تنها یک بخش از این مجموعه است و ایران در حال کار بر روی سلاح‌های مرگبارتری نیز هست.

چندین سال پیش ایران برای راحت کردن خیال اروپاییان نگران از فعالیت‌های موشکی خود اعلام کرد که شهاب 3 آخرین نسخه موشک‌های دوربرد خواهد بود و دیگر این روند را دنبال نخواهد کرد.

آنها متعاقبا اعلام کردند که شهاب 4 را نیز درست کرده اند که البته تنها برای پرتاب ماهواره است نه یک موشک دوربرد. اما به گفته «اوزی رابین» رئیس سابق سیستم دفاع موشکی اسرائیل، این پرتابگر ماهواره در واقع یک موشک قاره‌پیما است.

مجله آلمانی «بیلد» در ماه ژانویه گزارش داد که ایران 18 موشک BM-25 را از کره شمالی خریداری کرده است. این موشک‌ها نوعی از موشک‌های SS-N-6 هستند؛ موشک‌های دوربردی که از زیردریایی شلیک شده و در شوروی سابق ساخته شده بودند و حدود 1800 مایل برد دارند.
به گفته رابین BM-25 یک موشک اتمی است و هیچ کلاهک جنگی دیگری به جز کلاهک‌های اتمی بر روی آنها نصب نمی‌شود. تهدید موشکی ایران به روشنی در حال افزایش است.



» علیزاده
»» نظرات دیگران ( نظر)


»
اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 4  بازدید
بازدیدهای د?روز: 1  بازدید
مجموع بازدیدها: 28239  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

وحشت‌آفرینی آمریکا از توپخانه موشکی ایران - عاشقم عاشق کربلایم
علیزاده
با عرض سلام خدمت بینندگان محترم احمد علیزاده متولد 1366 دیپلمه ریاضی 20 سال سن دارم
» پیوندهای روزانه «
پست الکترونیک رایگان 4 [17]
پست الکترونیک رایگان 3 [15]
پست الکترونیک رایگان 2 [16]
پست الکترونیک رایگان [16]
ابزارهای رایگان در وب [14]
ابزارهای رایگان در وب [21]
کوتاه کردن آدرسهای اینترنتی [17]
پیغام بر الکترونیک [14]
پیغام بر الکترونیک [54]
جستوجوی افراد [19]
جستوجوی افراد [19]
جستوجوی مقلات علمی [16]
موتورهای جستجو [16]
موتورهای جستجو [15]
موتورهای جستجو [17]
[آرشیو(35)]

» لینک دوستان من «
پیامبر اعظم
پیامبر اعظم
محمد
اخمد علیزاده
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
امام جماعت زد در آمریکا
انتخاب کدام باریکن
طالع بینی
زندگی نامه امام جعفر صادق
سخنان گهر بار
زندگی نامه حضرت محمد
مرحوم ایت الله تبریزی
» موسیقی وبلاگ «
» اشتراک در خبرنامه «